• Home
  • Edukacja Europejska
  • Galeria
  • Judaica
  • Konstanty Wolny
  • Liberum Veto
  • Linki
  • Multimedia
  • Petronela Golasiowa
  • Siedziba KMH
  • Teksty i prace uczniów
    • A jaka – Twoim zdaniem – będzie UE w 2020 roku?
    • Patriotyzm jutra – jak go rozumiem?
    • 750-lecie Chorzowa – inspiracje twórcze
    • WebQuesty
    • Rok Wojciecha Korfantego – WebQuesty
    • Prace różne
    • Eksperymenty naukowe Auschwitz
  • Telewizja internetowa KMH
  • Chorzowski Bieg Niepodległości
  • Projekt Polska-Rumunia
  • Projekt współpracy Polsko-Amerykańskiej
  • Konkurs Historyczny „Słowak-Curie”
  • Oral History
  • Akademia Wolontariatu

Klub Miłośników Historii

Projekt Polska-Rumunia

Historia Żydów w Polsce i Rumunii
COLEGIUL NAŢIONAL “ION LUCA CARAGIALE” PLOIEŞTI

1. Zadanie nr 1 esej: Czy należy uczyć o holokauscie ?

  • Dlaczego należy uczyć o Holokauście – Jakub Borkowski
  • Esej pt. Dlaczego należy uczyć o Holokauście – Świerad Łukasz IIIB
  • Dlaczego warto uczyć o Holokauście – Klaudia Król
  • Dlaczego warto uczyć o Holocauscie -Dominik Ślusarczyk
  • Dlaczego należy uczyć o Holokauście – Wiktoria Witalis
  • Dlaczego należy uczyć o Holokauście – Justyna Kokot
  • Czy warto uczyć o holokauście – Tomasz Wróblewski
  • Holokaust – Bartosz Szczepański
  • Holocaust WOS – Szymon Kot
  • L’holocauste en Roumanie – Drăgoi Daniel-Gabriel
  • Holocaust-Tudor Ana-Maria
  • L’holocauste – Niţescu Filip
  • Holocaust – Alexandru Stefan
  • Shoah – Ceampelea loredana
  • La Shoah – Adela Popovici
  • Holocauste Shoah pourquoi savoir tout ca – Andrei Pirvan
  • Holocauste en Roumanie – Ionita Horia
  • Holocaust. La croisade de Pologne – Stancescu Anca
  • Holocauste. L’histoire derriere l’histoire – Dragomir Ccatalina
  • Les juifs de Roumanie et de Ploesti – Draghici Andra
Proudly Powered By WordPress | Theme Unconditional By WP Strap Code